czwartek, 10 lipca 2014

With ball

Nudny wieczór, spacerowanie po osiedlu i nagle wpada do głowy pomysł "a może zrobimy zdjęcia do kolejnego posta na bloga?" ta wizja bardzo mnie ucieszyła i w krótkim czasie na spontanie założyłam coś na siebie. Efekty możecie ocenić sami oglądając zdjęcia. :) Następny post będzie typowym tutorialem- czyli jak zrobić coś zimnego i orzeźwiającego w tak upalne dni jak ten. Enjoy!






















Fot. Mateusz
Tunika-Deezee.pl // Buty-Deezee.pl // Torebka- Własność // Łańcuszek- Tally Weijl // 
Opaska- Tally Weijl // Bransoletki- Kanada i Gold Lux // Pierścionki- Tally Weijl

5 komentarzy:

  1. Stylizacja jak najbardziej na tak :) Czarny zawsze wygląda dobrze, a już w połączeniu z białym nadrukiem- zawsze się sprawdza. Modelka bardzo ładna wszystko ładnie się komponuje. Obserwujemy? :) eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta stylizacja ale chyba jednak nie dla mnie. Baletki zamieniłabym na coś innego... może trampki Converse? Ale za to ty wyglądasz jak najbardziej prześlicznie! :D
    Podoba mi się ta biżuteria a sesja jest naprawdę bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dodać coś charakterystycznego i z kontrastem, bo wiałoby nudą. :)

      Usuń
  3. piękna modelka, cudowne zdjęcia, idealna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń